تولید بیش از ۷ میلیون مگاوات ساعت تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

سرپرست نیروگاه  رامین اهواز از تولید بیش از ۷ میلیون مگاوات ساعت تولید برق در این نیروگاه خبر داد.

محسن حافظی بیرگانی سرپرست نیروگاه  رامین اهواز می‌گوید: با تلاش و همت متخصصین سختکوش نیروگاه رامین در یازده ماهه امسال توانستیم ۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۰۶ مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین تولید نماییم.

او  گفت: فرسودگی تجهیزات، محدودیت‌ها و گرمای سوزان و بی سابقه امسال در خوزستان مانع تولید برق در این نیروگاه نشد و چرخ تولید این انرژی در نیروگاه با فعالیت جهادگونه تلاشگران این مجموعه متوقف نشد.

سرپرست نیروگاه رامین کاهش نیاز مردم به انرژی الکتریکی در فصل زمستان را فرصتی مناسب برای اجرای پروژه‌های تعمیراتی و بازسازی واحد‌های آن به منظور آمادگی برای تابستان سال آینده برشمرد و افزود: در حال حاضر واحد شماره ۵ این نیروگاه در حال مراحل پایانی تعمیرات اساسی خود می‌باشد و بزودی شاهد اتصال واحد مذکور به شبکه سراسری برق کشور خواهیم بود

آقای بیرگانی اظهار امیدواری کرد با انجام تعمیرات اساسی و میان دوره‌ای و رفع چالش‌های فنی واحد‌ها بتوانیم با آمادگی کامل تابستانی توام با آرامش و بدون دغدغه را برای مردم، صنایع و سایر مصرف کنندگان فراهم کنیم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و پایداری شبکه برق کشور ایفا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.